Pengikut

AGUS SALIM VS UMNO

UCAPAN ANWAR DI TUARAN 29/7/2012

JALAN RAYA DI SABAH

INI KALILAH !!

KALAU BUKAN KITA SIAPA ? KALAU BUKAN SEKARANG BILA ?

Video tembak-menembak di Lahad Datu

Ahad, 11 Disember 2011

RAMASAMY SEDIA TINGGALKAN DAP

Timbalan Ketua Menteri II Pulau Pinang, P Ramasamy berkata beliau sedia meninggalkan DAP  jika diminta berbuat demikian oleh jawatankuasa pusat eksekutif berhubung dakwaan beliau melabelkan pengerusi parti itu, Karpal Singh sebagai ‘godfather’ atau ‘bapa angkat.

penang dap convention 111211 karpal guan eng ramasamyKatanya, beliau tidak berniat memperkecilkan mana-mana pemimpin DAP dan tidak bertujuan membidas mereka dengan dengan sebarang kenyataan yang kontroversi.

Menurut Ramasamy beliau bersedia berbincang dengan Karpal Singh jika pemimpin veteran itu merasakan dirinya dihina dengan kenyataan berkenaan dan menuntutnya membuat permohonan maaf serta menarik balik kenyataan tersebut.

"Jika perlu, saya boleh mohon maaf. Tetapi, saya juga mesti diberi muka. Saya bukan orang biasa, saya juga mempunyai maruah. Sekiranya parti mahu saya tinggalkan DAP, saya akan tinggalkan,” katanya kepada 1,000 perwakilan pada konvensyen tahunan DAP negeri di Pulau Pinang, hari ini.

"Saya tidak berminat memegang kuasa atau mengejar kedudukan. (Saya katakan ini) kerana ada  dakwaan dan komplot (menuduh) saya sedemikian," katanya.

--MK

Minda KS: Masa sekarang ni dah dekat sangat dgn PRU. Elakkanlah perkara-perkara yang boleh menjejaskan peluang dalam PRU nanti. Begitu juga di Selangor, Jangan sampai kerana nak sangat bercakap akan memecahkan semangat penyokong yang ada di bawah sana. Bertindak biar berhemah bercakap biar berpada...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan