Pengikut

AGUS SALIM VS UMNO

UCAPAN ANWAR DI TUARAN 29/7/2012

JALAN RAYA DI SABAH

INI KALILAH !!

KALAU BUKAN KITA SIAPA ? KALAU BUKAN SEKARANG BILA ?

Video tembak-menembak di Lahad Datu

Rabu, 9 Mei 2012

AZWAN TIBAI UMI HAFILDA DI TWITTER

..

Kalau dia tak cetuskan kontroversi, jangan panggil dia Azwan Ali. Walaupun dia pernah berjanji tidak mahu timbulkan apa-apa lagi kontroversi. Hmmm...

Malangnya pengacara berusia 46 tahun ini untuk sekian kalinya 'menodai janji' sendiri dan untuk sekian kali apabila menggunakan akaun Twitter miliknya bagi meluahkan rasa marahnya terhadap adik sendiri iaitu Umi Halfida.

Perkara tersebut berlaku dek tindakan Umi Hafilda yang mengheret ibunya dalam isu skandal seks Azmin Ali.

Walaupun Azwan Ali seringkali ‘meroyan’ dalam laman twitter miliknya, kali ini ia berbeza sedikit apabila beliau melenting isu ibunya dimasukkan serta memalukan nama baik ibunya dan keluarga Haji Ali.

Kemarahannya itu turut ditujukan kepada pengguna Twitter lain dengan melabelkan mereka sebagai 'bangkai'.

Biarpun ada pihak yang kurang senang dengan tindakannya, pengacara itu nampaknya memang 'tak mahu  mengalah' dan menjawab setiap komen yang tidak bersetuju dengan sikapnya itu.
Berikut antara snapshot tweet Azwan yang mengecam Umi dan peminat,
 ..
..
..

Sebelum ini pernah mengancam untuk membakar-membunuh Umi Hafilda juga melalui Twitter. Bagaimanapun pada 18 Januari lalu, dia telah tampil membuat permohonan maaf selepas Ummi membuat laporan polis terhadapnya.
Alahai, tak habis-habis bergaduh adik-beradik nak di heboh. Cukup-cukup lah hal keluarga dicanang satu dunia. Diam-diam sudah. Tolong lah...

- mD

Tiada ulasan:

Catat Ulasan